2011. december 8., csütörtök

Rágógumi

Újra itt vagyok.
Gondoltam új naplót kezdek. Ha már új életet kezdtem, akkor új lapot is kezdek. Azért abban nem változtatok, hogy kimondom amit gondolok. Sokan ezért olvastátok idáig is.

Szóval! Nem haltam meg. Ausztriába költöztem, újra férjhez mentem, és visszamondtam az összes médiával kapcsolatos dolgaim, a fellépéseim pedig kizárólag az Eros- Amore Tour keretein belül zajlanak.
Nem írtam könyvet, nem lettem zenész, énekes, lemezlovas, és valószínű már Playboy címlap lány sem leszek.

Ellenben dolgozom mint egy kis-angyal, és elindítottam a saját pici üzletem... a bővítésén fáradozom.

Nyugi van! A borsó leves megfőzve, sült oldalas a sütőben. A férjem épp a garázsban készül rocksztárrá válni. Bekapcsolta az erősítőt is...biztos ami biztos. :D Már várom mikor rohan át a szomszéd tanárnő ordítva.

Szóval! Mostantól újra leszek! Tanácsot adok, ha kértek. Elmesélem gyógyulásom érdekes történetét. Megosztom a titkaim, és elmondom a másokét! :D

Aki pedig ismét arra készül, hogy kioktasson mit írhatok le, és hol...blablabla, azzal szeretném közölni, hogy fölöslegesen fárasztaná magát azzal, hogy engem szabályozzon, mert én sosem voltam befolyásolható.:D Ha szart tettem vállaltam, a jót mindinkább...már elmúltam 34!

És tudjátok imádom a Való Világot, Fluort, SP-t és, a VV Zsófi rágógumiját! Ők legalább azt csinálják amit szeretnek, nem úgy mint mások...akik csak pofáznak arról, hogy mit szeretnének csinálni. Vagy pofáznak arról aki valamit csinál!




Még nem vagyok annyira vén, hogy ne tudjam felemelni.




Képeket festek.


Nem lettem kövérebb...:D

Kék angyalka, méretes szárnyával.





Egy kép a múltból.

1 megjegyzés:

  1. Első-Első hozzászólás...na jó,viccet félre téve picit még furcsa ez a vöröses háttér,de majd megszokja az ember,meg ez a középre igazított sablon-hoz se vagyok még hozzá szokva.Ha gondolod akkor szívesen segítek ilyen dizájn téren.Amúgy tetszetős az első bejegyzésed,főleg a legelső képed,amúgy én még mindig ott bloggolok,ahol eddig is.Természetesen nálam pont fordítva történt ez a blog oldal váltás.Először kezdtem itt,aztán folytattam a blog.hu-n,de lehet hogy jövőre áttérek a wordpress-re.Na jó,csak ennyit akartam,nem zavarlak tovább :))

    VálaszTörlés