2011. december 13., kedd

Nincs hangulatom...

Furcsákat álmodom. Reggel tiszta víz vagyok amikor felébredek.


Álmomban elakarok mondani valakinek valamit...és soha nem sikerül. Már nem tudom hányszor álmodtam ugyanazt. Mostanra kezd unalmassá és fárasztóvá válni az egész. Ne valami erotikus izére gondoljatok! Most az egyszer mindenféle szextől mentes dologról van szó. Még csak az kéne...Nem!

Azt mondják kutya ürülékbe lépni szerencsét hoz...akkor ma rohadt nagy szerencsémnek kell lennie!

Ma nincs nagy hangulatom. Utálom a telet.
Az új műsoromat készítem elő épp...amúgy kezdek az ötletekből kifogyni. Sokan nem is gondolják, hogy micsoda munka van egy-egy show előtt. Tavaly a Chicago c.film börtönjelenetét csináltam. El tudjátok képzelni...mire a börtön díszlet elkészült azt hittem, nyugdíjba megyek. Aztán jött Ariel. A hatalmas kagyló lefestése után az egész kert csillámporban úszott. Most pedig ismét kezdődik....
Hogy érdemes e ennyit szarakodni???? Nekem igen, maximalista vagyok!

Most pedig esküszöm, hogy neki látok a csirke elkészítésének. Vacsora is kell!!! Nehéz jó feleségnek lenni...:D



Kishableány

Monroe

Chicago

A műsorokról elkészült videókat, hamarosan itt is láthatjátok!

1 megjegyzés: